неделя, 31 януари 2021 г.

ТАЗИ ВЕЧЕР СУТРИН ИСКАМ

 Тази вечер /сутрин/ искам

Тази вечер /сутрин/ искам нещо да Ти дам,
но какво да бъде аз не знам.
Всичко що е в мене, всичко на света -
чудесата на небето Твои са.

Ти дойде и даде сърцето Си.
Ти дойде и даде дори живота Си.
Ти дойде и даде нов живот на всеки
Ти дойде и даде сърцето Си.

Словото Ти учи да бъдем като Теб.
Най-малкото да бъдем верни
слуги с любов на всеки човек.
Тази вечер /сутрин/ искам нещо да ти дам,
но какво да бъде аз вече знам:

Аз ще дойда и ще ти дам сърцето си.
Аз ще дойда и ще ти дам дори живота си.
Аз ще дойда и ще прекарам вечността със Тебе.
Аз ще дойда и ще ти дам сърцето си.

Аз дошъл съм и давам Ти сърцето си.
Аз дошъл съм и давам ти сега живота си.
Аз дошъл съм, за да прекарам вечността със Тебе.
Аз дошъл съм и дадох ти сърцето си.

Няма коментари:

Публикуване на коментар