неделя, 31 януари 2021 г.

ЩЕ ИЗВИКАМ АЗ КЪМ ТЕБЕ

 ЩЕ ИЗВИКАМ АЗ КЪМ ТЕБЕ

Ако някой вярва в Мене,            ||
Реки от жива вода ще потекат        ||
От утробата му - Така казва Бог.    ||

Ще извикам аз към Тебе        ||
и Ти ще ми отговориш аз знам    ||
Ще ми покажеш велики неща, неща,||
които аз не зна-a-aaм.        ||
Ще извикам аз към Тебе        ||
и Ти ще ми отговориш аз знам    ||
Ще ми покажеш велики неща,    ||
неща, които аз не знам.        ||

Да възлюбиш Господа Твоят Бог            ||
със цялото си сърце и душа            ||
Със всичкия си ум и сила - Така казва Бог    ||

Ще извикам аз към Тебе        ||
и Ти ще ми отговориш аз знам    ||
Ще ми покажеш велики неща,    ||
неща, които аз не зна-a-aaм.    ||
Ще извикам аз към Тебе        ||
и Ти ще ми отговориш аз знам    ||
Ще ми покажеш велики неща,    ||
неща, които аз не знам.        ||

Няма коментари:

Публикуване на коментар