неделя, 31 януари 2021 г.

О МОЛИТВА

 О, МОЛИТВА!

О, Молитва! О, Молитва!
Нам дарена от Отца!
В страшни дни тук и всред битки
мен оставаш ти сама!
Ден и нощ не съм аз спал на колене съм стоял,
духом разговаряйки с Христа.
О, Молитва ти сама ме издигаш в небеса,
помогни и сила дай сега!

Вън бушува вятър леден,
сняг и скреж се блъскат с яд.
И в сърце ми буря вее -
тъмнина от целий свят.
Но в пръстта се аз сми[D]рих
и в скръбта си се молих,
към Христа издигайки гласа:
"О, Мой Боже знаеш все как тежи ми на сърце!
Само реч кажи - ще съм блажен!"

Много търсят лек живот тук,
търсят щастие навред.
Тъй и аз бях и мечтаех
за щастливи, славни дни.
За едно сега горя - за да чувствам аз всегда
Твоята целителна ръка,
на плещи ми да лежи и в житейските скърби
нежно да ме радва и теши!

О, Молитва! О, Молитва!
В благодарност аз горя!
И прославям Твойта сила,
Твоите дълбочини.
О, Молитва ти една мен водителка в нощта,
щом унил в борбата падам аз -
от небе те чува Бог, Ти ме вдигаш в свят висок -
радост чудна даваш ми в тоз час!

Няма коментари:

Публикуване на коментар