петък, 29 януари 2021 г.

ГОСПОД Е ПАСТИР МОЙ

 Господ е Пастир мой

1. Когато си със грижи, в тъга и в самота,
спомни си за Голгота, за Господа Христа.
Понесе печалта ни, Той биде наранен,
и отговор ни даде – за тебе и за мен.

Пр.: Йеова-Ире, Йеова-Ире /4

2. Ако пък болест имаш в тело и във душа
и искаш изцеление – вярвай в Христа.
И тази сила, дето мъртвеца възкреси,
и тебе ще привдигне, греха ще се прости.

Пр.: Йеова-Рафа, Йеова-Рафа /4

3. Отвориш ли сърце си изцяло за Христа,
то Бог със теб ще бъде – Словото каза.
На пасбища зелени, при тихи води
душа ми освежава, прелива чаша ми.

Пр.: Йеова-Раах, Йеова-Раах /4

4. Какво богатство имам във Господа Христа,
рогът на изобилие ми следва шатъра.
Нозе ми укрепява на твърда канара,
О! Славен Бог аз имам – Бог на любовта!

Пр.: Йеова-Ел-Шаддай, Йеова-Ел-Шаддай /4

Няма коментари:

Публикуване на коментар